fredag 7 mars 2008

Vårkänslor


Här sitter jag gärna, obs det är snö utanför.


Pärlhyacint och ljuvlig hortensia



Det här är min glasklocka , en gammal ostkupa ,
här får den vara rosengömma.
Jag kommer med en VARNING här , nyss när jag la ut det här inlägget, så fick jag genast en kommentar som såg konstig ut , det stod mezik, som namn o titta här , där var det varning
varning, jag tog naturligtvis genast bort hela inlägget, nu har jag kollat lite o ser att vi är med skyddade om vi har bokstavstydningen kvar, jag tog nyligen bort den..
Synd om det ska komma in katter här bland oss hermeliner....
Ha nu alla en skön Helg , det ska jag ha för här blir det födelsedagskalas för tre personer!
Så ingen auktion eller loppis för mig.
Kram på er alla från Tilde

6 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Härliga bilder..! Oj snö känns ovant..har inte haft nån på hela vintern..eller rättare sagt det har inte blivit någon vinter (än)...Glasklockan är jättesöt, gillar sånna!
Kram & ha en bra helg!
Mia

Karin sa...

Åhh trist med sådana kommentarer! Ditt vårliga inlägg är dock härligt...sött med pärlhyacinter och din glassklocka är fin. Jag har gjort en jag (bild kommer under helgen)! Ha en fin helg och trevliga födelsedagsfiranden. Fyller bloggerskan själv år!? Kramar Karin

Lisas torp sa...

Så trist med människor som roar sej med sådan, jag blir alltid lika illa berörd när jag hör sånt!

Ha en fortsatt skön helg med födelsedagskalas och annat!

Kramar

Lisa

Lin & Lavendel sa...

Vad fint med pärlhyacinter...ostkupan är jättefin...en sån skulle jag vilja ha!
Ha en trevlig helg!
Kram

MODERN COUNTRY sa...

For en herlig følelse man får når man ser slike bilder. Kan aldri få nok av fine terrakotta potter og nydelig planter. Men så har du snø?!Ojda..håper været vender og du kan få sitter der ute og nyte på din mysige terasse.
Ha en trivelig kveld Tilde!

Klem fra bloggevenn

Annie - Annalunda sa...

Vilken underbar ostkupa/glasklocka och hortensian är ljuvlig!

Kram Annie