söndag 9 mars 2008

Lite allt möjligt...



Jag ser att jag haft en period ,
när jag hade rosor överallt,
en del är fortfarande kvar.


Det här är en hylla i köket mellan ett skåp och en mur,
där har jag tacksamma Hjärtan på tråd på en hjärttråd...
Den här är utan blomma än...





Den stora Madonnan hittade jag på Erikshjälpen i fjol,
för 20:-tror jag det var, då var hon grön..,
men nu kunde jag inte låta bli, hon fick bli vit hon oxå,
och fick tom. en kedja med kors..


Måndag igen . Ha en riktigt bra vecka
Kram till er alla
Tilde


11 kommentarer:

Poppins sa...

Så fina saker, både här och i förra inlägget! Jag tror jag ska låna idén med hjärtspaljén till min hjärta-på-tråd.
Jag är väldigt svag för pärlhyacinter. Tycker det är så söta.
kramar

Lin & Lavendel sa...

Hjärtan på tråd är så fint..den lilla madonnan skulle jag vilja ha..undrar vart du har köpt den?

Ha det gott!
Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Va fin madonna blev i vitt, vilket fynd! Och rosenlåda, så vackert! Mari.

Änglahem sa...

Rosor är sååå vackert!!! är detta en tidningsförvaring? jättesöt!!

Madonnan kan jag tänka mig blev mycket gladare*hihi* som vit, eller?

Vilka fina bilder du hade i förra inlägget!! Ljuvliga om man bortser från snön som skymtar i en, stackars er!! Fast ni är väl vana...
Glaskupan är såå vacker!! med vackra rosor under sig!! Me like!

Ha det gott!
Kram
Ulrika

Lilla Blanka sa...

Hej Tilde..åh vad fina bilder! Vilket fynd..en madonna för 20 kr..det hör inte till vanligheterna :)
Kram
Mia

Birgitta sa...

Vackra bilder från lite olika vråer, härlig stämning. Hjärta på tråd har jag köpt för första gången, hoppas den växer till sig. Kram Birgitta

tindra lite mera sa...

Så otroligt vilket fynd 20 spänn inte klokt jättefin som vit vart din madonna!!

Kram Katarina

Annie - Annalunda sa...

Jättefina saker! Den första bilden...rosorna ljuvliga!! Madonnan så fin... skulle vilja ha!

kram Annie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Kvällsingen!!!

så underbara bilder..vacker Madonna!!
Ha en go kväll!!
~~♥ Mille Mamman ♥~~

MODERN COUNTRY sa...

Vakre bilder fra ditt hjem Tilde!
Og for et funn av Madonna til bare 20 kroner, et kupp!

Ja bloggevenn, nå skal vi snart flytte. Flytte hjem til Norge igjen, det er virkelig på tide. Nå er jeg sliten må jeg ærlig innrømme, men etter helgen så skal jeg sove, sove og sove! I morgen kommer megleren, spent på verdien av huset!

Må så gott!
Klem Aina

Mia sa...

Roser er ikke å forakte, hverken ute eller inne... hihiii. Nydelige bilder, og vakker madonna. Herlige bilder i det forrige innlegget ditt også, likt spesielt godt det med kurvstolen og prismer.