fredag 4 januari 2008

Äntligen hemma i snön.


Nu måste jag nog åka skidor...

10 kommentarer:

Änglahem sa...

Tilde! ser det ut så här utanför er nu?? Underbart vackert, riktigt tar luften ur en vackert!

Äntligen hemma? Var har du varit frågar nyfikna jag...frågar man inte får man inget veta.....

Jag länkar dig hoppas att det är ok? (annars får du medd. mig)

Ha en jätteskön helg!
Kramar
Ulrika

Karin sa...

Jisses så vackert! Jag väntar på att snön ska komma här med. Men någon skidåkning blir det nog inte för min del även om jag gillar det. :) Tack för din gulliga kommentar du lämnade hos mig. Jag blir lika glad varje gång du kikar in. Trevlig helg och kramar till dig från mig. :)

Ann-Catrin sa...

Sanslöst vackert..bara att spänna på dig skidorna och ut i snön...glöm inte den obligatoriska apelsinen..fniss!!
Stor kram A-C

Lisas torp sa...

Vilken underbar vinterbild!!!
Så ska det se ut när vintern är som bäst, då slår den nästan en skön sommardag, med skidtur och apelsin sluttningen...mmmm!

Tackar för titten på min sida!
Jodå, jag tyckte mycket om Karin Berglunds bilder, helt i min smak. De svartvita var nästan bäst, men hon har ett verkligt sinne för komposition och jag var helt såld!!

Ha en fortsatt skön vinter däruppe i vinterlandet!

Kram

Lisa

Anonym sa...

Så Underbart vackert! Kram C

Birgittas minnen sa...

Härligt med snön, här har vi också fått en del. Kul att du haft det bra under jul och nyår med alla nära och kära. Här har vi haft det skönt och jag har ätit praliner och legat under filten och läst. Kram och ha en trevlig trettonhelg.

Anonym sa...

Hvor er det smukt!
Her er bare masser af is og spejlglat udenfor.

Anonym sa...

Härlig vinterbild ! Vintern kan vara mycke njutbar när den visar sig från sin bästa sida.
Tack för titten hos mig.
Ha en riktigt skön helg.
Kram ewa

Unknown sa...

Åk lite åt mig med! =) Här fimms ingen snö....kramis

Lilla Blanka sa...

Helt otroligt nog har vi oxå fått vinterns fösta snö i natt...! Underbart!
Kram
Mia