lördag 29 december 2007


11 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

hej!
Bara jag som kikar förbi och vill önska dig ett riktigt gott år!
Kram A-C

Änglahem sa...

Oohh vad gott med champagne...!

Gott Nytt År!!

Kram
Ulrika

Anonym sa...

Gott Nytt År ! Åh skål !
Önskar ewa

Hem & Harmoni Marie sa...

Tack detsamma! Hoppas ni får en härlig nyårsafton! Kram Marie

Karin sa...

Vilken fin nyårsbild! Jag önskar dig och din familj ett riktigt gott slut och ett gott nytt år.

Kram Karin

Birgittas minnen sa...

Gott nytt år på dej själv, jag vinkar tillbaka om jag är vaken ända till dess. Kram och ha det gott på nya året.

n o r d i n g å r d e n sa...

En sån vacker bild!!! Gott Nytt År Tilde!!! Mari.

Poppins sa...

Gott nytt år, Tilde!
kramar

Anonym sa...

Är ute och önskar alla mina trädgårds & inrednings bloggare ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Ha en fortsatt trevlig nyårsdag!

Mvh Camilla på Trädgårdsliv & Design

linnea-maria sa...

Gott nytt blogg-år!! /linnea-maria

Dorthe ♥ sa...

Önskar dig en underbar fortsättning på det nya året!

Kram
Dorthe