söndag 6 januari 2008

Trettondan, nu åker granen ut!


10 kommentarer:

Änglahem sa...

Hej

Har granen åkt ut nu då?
Här hålls det på för fullt för att få bort dessa tingestar.(Har 2, en till oss och en som barnen har på sitt TV rum).

Vilket fint matrum du har!! Gillar kristallkronan mycket.

Kram, Ulrika

Unknown sa...

Va vackert du har det!! =) Jag har butik mer regelbundet annars...men just nu är jag mamma ledig och pausar. Hade lite fusk öppet i december månad bara! Öppnar förmodligen i mars /april igen kombinerat med nätbutik!! =) Ha det så gott! Hjärtligt välkommen igen...kramar Malin

linnea-maria sa...

Hejsan Tack för din snälla kommentar. Jag rekommenderar verkligen yasuragi. Det är dyrt men mycket prisvärt eftersom man får så mycket på priset. Vilken fin matsal ni har, jättefina stolar. Våran gran barrade så mycket så den åkte ut på nyårsdagen. Trevlig vecka /linnea-maria

Karin sa...

Vilken härlig bild från ditt vardagsrum. Granen ser fin ut den med, även om den nu har åkt ut. Ha en härlig vecka!

Kram Karin

En inredoholic sa...

Vilket fint matrum ni har...

Ja nu har vår gran också åkt ut! Skönt!

Tänk att man kan längta så... och sen vill man bara ha julgransplundring!

Anonym sa...

Ja min har oxå åkt ut vid det här laget :D

Lilla Blanka sa...

Här åkte granen ut innan nyår hihi, vi ville komma igång o måla vardagsrummet :)
Vilket vackert rum ni har..!
Kramar
Mia

n o r d i n g å r d e n sa...

Så vackert ni har det hemma!! Och granen var fin med, lite smärtsamt tycker jag att ta ut den, jag har min kvar ännu och känns inte så julig eftresom jag klätt den för att matcha rummet, det brukar bli tomt efter den... vilka gulliga snödjur du har! : ) Mari.

Poppins sa...

Hos oss är det bara granen som är kvar... Så vackert det ser ut i din matsal. Gillar ljuskronan!
Så romantiskt det lät med gondolen i Venedig! Och kul att du också läser klassiker. Jag gillar Röda rummet bättre nu när jag läser den för andra gången. Tror jag blev lite besviken när jag läste den första gången.
kramar

Anonym sa...

Vilket underbart matrum ,där skulle jag gärna sitta ned och avnjuta en god middag.
Ha det så gott
Kram ewa