söndag 30 mars 2008

Snö och sol och kära hundar.



Det här är mina två darlingar en bichon Havanais
och en CotondeTulear som hälsar till alla hundvänner bland bloggarna ,
jag ser att vi är många hundälskare...
speciellt hälsar vi till hunden Alice hos http://tindralitemera.blogspot.com/
som jag fått en utmärkelse ifrån
TACK så mycket Katarina!
Nej det är så svårt att veta vem jag ska skicka den vidare till,
jag får ju så många skratt o tankvärda ord, ideer och vackra bilder här på bloggen
och alla är ju så gulliga! . men det blir dom här fem som är
är en blandning av nya och gamla bloggvänner.
Ha en bra vecka!!
"Tilde"









19 kommentarer:

Änglahem sa...

GRATTIS! alltid roligt när man blir uppskattad, eller?!

Vad söta de små vita virvelvindarna ser ut i snön!! Dom gillar snön verkar det som?!

Hoppas att helgen varit bra!!
Kramar
Ulrika

Anonym sa...

Kära nån!

Jag e så förvånad! Sitter här nu vid fyratiden med kaffekoppen i handen och tänkte jag kollar på bloggen lite medans jag vaknar (lit skadad har man ju blivit sedan man börjat med bloggen)
Jag har jobbat i natt (är sköterskapå akuten)och det var en rätt stökig natt vilket det kan vara när folk har fått lön.
Ja och så ser jag att jag fått en utmärkelse av dig!!!!
Nu blir jag så jätteglaaaad! :))))
SUPERTACK!
(Jag e inte såå datavan så jag vet hur den kommer till min sida....)
Det var verkligen rätt dag för mig att få den idagefter denna slitiga natt nu kommer jag jobba såå mycket bättre i natt.
Bamsekram till dig för det.

Måste oxå kommentera ditt inlägg. Det ser såå härligt ut med hundarna i snön. Vi har ju haft såå tråkig vinter här i Stockholm i år o min vovve älskar ju att busa i snön. Även om vi fått lite snör så har det ju inte varit såman har kunnat gjort så mycket av det hela inte åka skidor eller någonting.
Det märks verkligen när man är här på bloggen o pratar med folk att vi bor i ett avlååångt land med olika klimatzoner.
Ha det bara bäst
Kram LEna

Karin sa...

Hej Tilde! Tack snälla för den fina utmärkelsen...

Så mycket snö ni har! Här i stockholm har vi haft underbart vårväder och solen har värmt härligt. Snön är nu borta.

Såg att jag hade kvar länken till din gamla blogg i min lista. Har uppdaterat den nu! Ha en fin söndagskväll! Kram Karin

Lilla Blanka sa...

He Tilde!
GRATTIS till utmärkelsen vad roligt...! Ja jag förstår att du fått den, din blogg är jättemysig!

OJ vad överraskad jag blev att du ville ge den till mig... (!), men jätteglad såklart!!! TACK snälla gulliga!
Kraaaaaam
Mia

Liten Bod sa...

Tack så hemskt mycket för utmärkelsen! Det är min första! Gulligt med hundarna, jag har tyvärr aldrig haft någon. Kram, Tina

Poppins sa...

Ja, det finns många hund- och kattägare i bloggvärlden! Dina vovvar ser så söta ut och matchar snön väldigt bra.
kram

Gårdsromantik sa...

Vilka små raringar du visar upp!
Skall fortsätta kolla vidare på din blogg.

Hälsningar Maud

Margareta sa...

Oj vad roligt att jag hittade hit.via Blanka. Och så möts jag av två glada havanaiser. Har själv en 8 mån valp. Verkligen en virvelvind. Underbar hundras, trots en del pälsvård. Men det ger ju också närhet till vovven på ett speciellt sätt. Nu ska jag titta runt lite mer på din blogg. Hej så länge/ margareta

Margareta sa...

Jättetrevligt och fint. Här kan man titta länge, men hinner inte mer nu.Får komma igen en annan dag. Vilken söt liten havanaistik.Vad heter dina vovvar?
Ha det gott
Hälsningar Margareta

Birgitta sa...

Hej Tilde och tack så jättemycket för utmärkelsen, gulligt av dej.

Tycker du har så fint i ditt kök och det är alltid så mysigt att titta in till dej och dina fina bilder. Kram och ha det så gott. Birgitta

Betonggården sa...

Hejsan!
Hittade just hit via Lilla Blanka - och vilken sida du har! Helt underbara bilder och inspiration! (Att man hela tiden hittar så trevliga bloggar - tar det aldrig slut? :)
Önskar bara att vi låg mycket längre fram i renoveringen, så man får ta och inreda på riktigt! Men, den som väntar på nåt gott, heter det ju. :)
Ikväll när familjen gått och lagt sig ska jag kika runt mer här hos dig. Verkar finnas hur mkt trevligt som helst!
Trevlig kväll!

Unknown sa...

Stort Grattis till utmärkelsen,så kul att vara uppskattad,ja du har en så fin blogg!Så fin bild på dina gulliga hundar!Ha en skön Tisdag!

Kram Maria

Designe sa...

Vilka sötnosar! Nu smälter snön..härligt!

Vilka fina bilder från ditt kök nedan! Kram :)

C De-sign sa...

GRATTIS till utmärkelsen! Min svarta hund Maja hälsar vov vov till dina fina hundar!!! Här har snön tinat bort... men Maja älskar att "rulla" runt i snön! Men nu vill vi ha vår/sommar!!!
Ha en bra fortsatt vecka!
Kram fr C

Maria sa...

Ser ut som små snöbollar, super söta!

MODERN COUNTRY sa...

Gratulerer med Award! Herlig å bli satt pris på.

Å så søte dine små er! De minner meg om små barn som leker ute i snøen. Bare disse har sin egen pels :))

Håper du har hatt en bra uke Tilde Og at helgen som kommer blir topp!

Klem fra meg!

~ Elin Augustas ~ sa...

Sådana sötnosar!:-)

Såg att du målat ett vitrinskåp som du köpt på Blocket, vitt...så fint det blev!!!

Jag har ett likadant, förstår du, så nu vet jag hur det tar sig ut vitt *tack*
Mitt är som oljat...så jag funderar lite på hur jag ska gå tillväga med målningen av det...

Kram från Eva (minns inte hur jag hittade till din mysiga blogg)

Gårdsromantik sa...

Hej Tilde!

Visst skall jag visa bilder på min butik men just nu har jag stängt för vintersäsongen - här uppe har vi fortfarande massor av snö!

Jag öppnar igen i Maj och då kommer jag att lägga in bilder.
Jag har redan fått hem flera leveranser så jag längtar verkligen till Maj!

Kram Maud

Anonym sa...

Vilken mysig blogg här vill jag stanna!
hoppas att ni får två sköna veckor i tunisien!

Kramar Millan