fredag 22 februari 2008

Nu har jag kollat in Göteborg


Vi bodde centralt, visst är det skönt med hotell ibland ,
så mysigt att sitta i lugn o ro o äta jättefrukost, mums...
det var tur att vi gick så mycket, för det blev mycket god mat..



så här mycket hade lökarna i botaniska kommit upp
o visst blev det lite vårkänsla för oss som har snö än..
Men jag kan tänka mig vad vackert det ska var där
lite längre fram när allt blommar.
Vi tog en fika o njöt av den tillfälliga solen...

vi gick bla. genom Haga o hittade dom flesta butikerna jag blivit tipsad om.

Det här är en av dom , men roligaste butiken hade bloggaren Ingrid
Atmosphere antikt o unikt, den var mysig tyvärr kunde jag inte handla..








8 kommentarer:

Karin sa...

Va kul att så snart få en liten rapport från mitt kära Göteborg. Låter som om ni hade några fina dar. Botaniska är såklart ännu mer sevärt lite senare på säsongen. Fick du med dig något hem från någon av butikerna? Kul att med Ingrids butik, lite synd bara att du inte fick med dig något hem.

Ha en härlig helg! Kram Karin

Änglahem sa...

Vad kul att ni är nöjda med er resa!! Botaniska var det ett tag sen jag var på, får nog ta mig en tur dit i vår. Det blir ju gärna så, finns det nära så blir det av någon märklig anledning inte av....nära o nära 7,5 mil är ju inget avstånd. Blir mest springa i affärer av någon "märklig"*fniss* anledning, förstååår inde detta*hihi*

Ha en bra helg i snön, skönt att ni hann härifrån (västkusten) innan stormen slog till!

Kram
Ulrika

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ni ser ut att ha haft mysigt ju!!!!

Have lovely weekend!!!
♥Kram Millan♥

Hem och Lycka sa...

Kul att ni varit här nere, visst är Götet härligt? Atmosphere har jag ännu inte varit till men hoppas att det ska bli av inom kort. Kram!

Anonym sa...

Jösses vad det verkar blomma i göteborg - det är samma här som för dig, det är för mycket snö för att något ens ska tänka på att växa...

n o r d i n g å r d e n sa...

Å vilken mysig trip ni ser ut att ha haft! Tack för fina tips och inspiration! Mari.

C De-sign sa...

Härliga bilder!!! Göteborg är en fin stad! Nu ska jag titta runt mer på din blogg!

Poppins sa...

Kul att det blev en lyckad resa! Jag blev väldigt förtjust i Haga när vi var där i somras. Och det fanns många fina inredningsaffärer.
kram