fredag 18 januari 2008

Mitt nya projekt!




det här är bastun i vårt hus, nu ska det bli
mitt växtrum!
En strålande ide tyckte jag, så jag fick igång
mannen med målarburken ,och jag har lejt
en elektriker, för här ska jag ha växtbelysning
både för fröuppdragning(lite) och för pellisarna
nu slipper jag ha dom i alla fönster innan dom
åker ut i trädgården..
nu vet jag vad jag ska göra i helgen,
men först
ska vi på middag hos goda vänner inte så dumt!
Ha en bra helg alla som tittar in här
Kram Tilde

8 kommentarer:

linnea-maria sa...

Det är ju jättesmart. Tänk alla bastu som står tomma i landet. 70-tals spa. Det blir ett perfekt ställe för att förvara växter på vintern och för att dra upp sticklingar. /linnea-maria

Lilla Blanka sa...

Ja bastun är ju inte det mest använda stället i huset liksom..bra idé!
Kram
Mia

Änglahem sa...

Fiffig idé!, står den ändå oanvänd så... Skickar mina pellisar till dig för vinterförvaring hädanefter*hihi*

Kramis
Ulrika

Karin sa...

Vilket trevligt projekt! Klart du ska ha ett vitt härligt rum för dina växter. :) Ha en fin helg! Kram Karin

MODERN COUNTRY sa...

OJ, badstu hjemme! For en luksus :)) Men veldig god ide til veksthus, smart..Håper du får en koselig helg med god middag sammen emd dine venner. Nyt helgen!

Klemmer

Dorthe ♥ sa...

Ska bli såå spännande, att se det färdiga resultatet.

Kram
Dorthe

Hem och Lycka sa...

Vad smart! Mina föräldrars bastu i förra boendet blev förråd.. kram!

Designe sa...

Hihi..jaa, det verkar vara många som inte använder sin bastu till att basta...men lessnar kanske fort på det!.. :)