onsdag 5 december 2007

Pyssel

Nu tror jag att jag fått lite ordning på min bloggsida....




Så här vill jag ha det i tallrikshyllan , bara vitt o fattigmanssilver.
det här blev bra.


Jag har gjort fler strutar,svårt o sluta jag vet inte riktigt var jag ska ha dom
kanske i granen,i den ska jag bara ha vitt o silver i iår.
men lite rött blir det nog för övrigt i kuddar och textilier
det blir lite mer ombonat då.
Visst är det mysigt nu , att tända ljus och dricka lite glögg.

Har ni köpt alla julklapparna?

Jag har inte börjat än...

Kram på er alla

Tilde


____________________________________________________________________










































8 kommentarer:

Poppins sa...

Tror jag har fått rätt på länken till dig nu!
Jag gillar din nya sida, tycker det ser läckert ut!
Din strut med tomten är jättesöt.
Har nästan köpt alla klappar. Vi ger inte så många klappar så det är aldrig någon belastning, vare sig ekonomiskt eller gällande tid. Vi satsar hellre på rejäla födelsedagspresenter.
kramar

Färjtorp sa...

Hej, så fin din blogg här nu då!! Och din tallrikshylla blev kanon med allt vitt o silver!!!!
Nu måste jag ändra adressen imin länk till dig.
Kram Johanna.

Maria sa...

Fina trådarbeten, du gör!

Elisabet sa...

Hejsan Jag ser att du oxå gått över till blogspot..
Hos dig ser det snyggt ut .jag har inte fått till det riktigt än...
Julklappsleken låter jättekul.. vi har oxå nåt vi kallar lilla julafton, då vi byter julklappar med kompisar.

Lisas torp sa...

Jättefina och inspirerande bilder du visar här! Kul att fått till det också! Här vill jag titta ofta!!

Tackar för titten på min sida!

Kram

Lisa

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Tilde, välkommen till blogspot!!! Jag har missat en del sen sist men ilar runt hos alla sista tiden pga mycket annat och mer än fullt upp... så mycket vackert du visar!!! Och den hyllan, så snygg!! Vilken strutdrottning du är , jättesnygga ju!!! Mari.

Lilla Blanka sa...

Det ser jättefint ut i tallrikshyllan!
Kram
Mia

linnea-maria sa...

Fin strut! Klart den ska hänga i granen. Hi hi vad många vita och silverbehängda granar vi kommer att få se i jul. Jag kan köpa julklappar redan på sommaren. När man turistar så kan man hitta mycket fint. /linnea-maria